as if…

8 Decembrie 2009

„Ce-ar fi sa fim fericiti?”
„Poftim?”
„Daca tot ne-a fost dat sa ne intalnim, ce-ar fi sa ne facem fericiti unul pe altul? Nu te iubesc, nu ma iubesti, dar ce-ar fi sa ne fie drag unul de altul, sa avem o viata a noastra, cu anotimpuri si poduri, sa plantam copaci pentru frunze si pe frunze sa desenam aripi? Ce-ar fi sa privim rasaritul si apoi sa mergem la culcare, de mana, sa ne trezim tarziu si sa bem ciocolata calda sub clar de luna? Nu te iubesc, nu ma iubesti si, probabil, n-o sa ne iubim niciodata, dar ce-ar fi sa fim fericiti si sa iubim amandoi aceeasi viata, viata noastra?”
_______________________________________________

„Si cum ar fi
Ca-ntr-o buna zi
Sa nu
Fii tu
Cand te trezesti?

Si cum ar fi
Dac-ar fi
Sa nu fii tu?
Si cum ar fi
Dac-ar fi
Sa nu fii tu?…”

5 răspunsuri to “as if…”

  1. XYZ Says:

    Ce-ar fi… daca ai sa reusesti sa ai parte de o viata asa cum ai dorit mai sus, iar dupa un timp sa apara si acel cineva la care sa-i poti spune „te iubesc”? ai sa-l dai laoparte pe primul, in ciuda faptului ca, poate, ai ajuns sa reprezinti totul pentru el? Sau ce crezi ca vei face?

  2. briza Says:

    cred ca e cea mai buna intrebare care mi-a fost adresata vreodata… recunosc ca am stat si m-am gandit… si m-am gandit… oare poti avea o viata fericita langa o persoana pe care nu o iubesti si care nu te iubeste? (pentru ca asta era conditia, niciunul din cei doi sa nu il iubeasca pe celalalt)
    mai bine zis, as putea eu sa fiu fericita langa o persoana pe care nu o iubesc si care nu ma iubeste, desi viata alaturi de el este armonioasa si plina de gesturi pe care mi-am dorit intotdeauna sa le fac si sa le ofer?…
    si raspunsul a venit la mine, odata ce am avut toate aceste aspecte clare in minte: nu as putea trai asa decat o perioada scurta de timp, dupa care as incepe sa caut fie si doar un sambure de iubire pentru el si, daca nu l-as gasi, nimic din ce-mi ofera nu m-ar face fericita si eu n-as mai putea sa-i ofer tot, asa ca n-as astepta sa apara cineva caruia sa-i pot spune „te iubesc”, ci as pleca pur si simplu
    _______________________________________________________
    dar daca ar fi sa nu fiu eu (asa cum era vorba in post-ul de mai sus), as ramane langa el mereu si probabil ca as fi si fericita

    as if…

  3. XYZ Says:

    Reformulez: poti sa te simti in continuare fericit alaturi de cineva care iti este drag, desi crezi ca ai cunoscut pe cineva care ar putea fi chiar marea ta iubire… ca nu zic, sufletul pereche?
    …si ce este un sambure de iubire? iubirea poate fi masurata, sau este de mai multe feluri? a indragi, nu este tot o forma de iubire? si daca da, ce presupune, pana unde esti dispus sa mergi pentru o persoana indragita?

  4. briza Says:

    ai pus foarte multe intrebari… te superi daca prefer sa iti raspund la ele pe mail?

  5. XYZ Says:

    Din punctul meu de vedere, intrebarile au legatura stransa cu subiectul tau… dar, daca asa vrei tu, scrie-mi pe adresa pe care ti-am lasat-o acum.


Lasă un răspuns

