as if (2)…

9 Decembrie 2009

„Cum ar fi daca te-ai trezi si n-as mai fi eu? Cat ti-ar lua sa-ti dai seama ca nu mai sunt?
Ti-ai bea laptele, ti-ai manca cerealele (niciodata amandoua in acelasi timp), poate te-ai gandi ca s-a schimbat ceva in camera, ca acum ai mai mult loc, ti-ai deschide sifonierul, ai vedea ca e pe jumatate gol si ai da o raita prin magazine. Te-ai intoarce cu multe camasi si cu haine verzi si te-ai mira de ce nu ai mai cumparat asa ceva pana acum.
Apoi ai face o baie lunga, sa scapi de oboseala, si te-ai intoarce in camera in halat, cautand „prosopu’ ala mare”. Ti-ai lua laptopul si te-ai tranti in pat, conectandu-te la mess si la cele 3 servicii de mail. N-ai observa ca eu nu mai sunt in lista ta, iar cand cineva te-ar intreba „ce mai face Gabi?” ai intreba care Gabi… Si ati rade, tu pentru ca nu-ti amintesti de niciun Gabi, cealalta persoana pentru ca ar crede ca glumesti… Si atunci ti-ai aminti de mine, brusc. Ai cauta telefonul, in cele din urma, l-ai gasi, si ai vedea ca s-au sters toate mesajele de la mine si ca numarul meu nu mai e in agenda ta. Poate ti s-ar parea ca am fost un vis. Un vis frumos sau un cosmar?
Si ti-ai continua viata fara sa te intrebi vreodata unde am disparut si de ce sau cine am fost si de ce…”
______________________________________________

PS: acest blogpost este strict rodul imaginatiei mele, nu este inspirat din fapte reale si orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare
PPS: nu cunosc prea bine niciun Gabi (numele e prea comun pentru a nu cunoaste chiar niciun Gabi)

4 răspunsuri to “as if (2)…”

  1. Lorena Says:

    In momentul in care o anume EA n-ar mai fi in viata unui anume EL … cusiguranta EL va simtit disparitia EI si viceversa …
    Nu ai cum sa nu simti lipsa cuiva,infiferent de relatia respectiva.

  2. briza Says:

    evident… dar seria „as if” e una absurda, total rupta de ce se intampla in realitate

  3. furnicae Says:

    imi aduce oarecum aminte de eternal sunshine of the spotless mind. nu stiu in ce masura persoana si-ar da seama ce i se intampla de fapt.

  4. briza Says:

    mie nu prea mi-a placut filmul asta, dar ma gandesc ca ar fi misto daca ar exista asa ceva si in realitate


Lasă un răspuns

