shorts

11 Decembrie 2009

Azi-noapte ti-am scris un mail lung pe care nu ti l-am trimis, dar in care am pus atata suflet incat, cand m-am trezit, am verificat mail-ul sperand ca mi-ai raspuns.

_________________________________________________

Note to self: sa nu incepi sa plangi in statiile de ratb, pentru ca atunci cand ai ochii in lacrimi nu vezi bine si iar gresesti masina.

_______________________________________________

„I love you!”
„You love everybody.”
„You are my everybody…”

3 răspunsuri to “shorts”

  1. miaunell Says:

    nu mai fa d-astea! send it god damn it!

  2. Alin Iventa Says:

    prea multe post-uri pentru o zi de 11 Decembrie… you know better ;-)

  3. briza Says:

    11 decembrie a fost o zi luuunga… ;))


Lasă un răspuns

