colinde: Silver Bells (Vonda Shepard)

21 Decembrie 2009

Inaugurez „saptamana colindelor” cu o melodie scurta si frumoasa… De asemenea, adresez o invitatie/rugaminte celor ajunsi intamplator (sau nu) pe acest blog:
trimiteti o poza cu bradul vostru impodobit si, in Ajunul Craciunului, voi face un mic concurs cu brazi impodobiti :)
Astept pozele + numele/nick-ul vostru pe mess sau pe adresa de mail salubrizare@gmail.com

Si nu va lasati descurajati de bradul meu, el n-o sa participe la concurs :))

PS: bradul meu are varf, doar ca nu e luminat si n-a iesit in poza

8 răspunsuri to “colinde: Silver Bells (Vonda Shepard)”

  1. Spawn Says:

    Daca particip si eu se pune sau e cheating? :)

  2. briza Says:

    de ce crezi ca te-am rugat sa-mi trimiti o poza cu bradul tau? :)

  3. done8989 Says:

    şi unde e melodia ?

  4. briza Says:

    oops, nu stiu cum am reusit s-o sterg :”>
    am readaugat-o acum

  5. eulliric Says:

    si cine castiga.. ce primeste?

  6. briza Says:

    ia uite cine se gandeste numai la ce primeste :))
    premiul e surpriza :P (as in: inca nu m-am hotarat, dar am cateva idei…)

  7. eulliric Says:

    pai am devenit materialista… pt bannerul de pe forumul bk am primit 120 rubine.. si pt ala de pe kingsage 30… deci.. ce dai? :D

  8. briza Says:

    ok, ok, ce zici de o miniatura a bradului premiat (100% personalizata, brosa sau ornament de brad – la alegere) si de turta dulce in forma de brad, langa o ciocolata calda? ;;)
    oricum, sper sa postez in noaptea asta regulamentul oficial


Lasă un răspuns

