!concursul de brazi impodobiti!

25 Decembrie 2009

si iata ca a venit si ziua cea mare, sau noaptea cea mare ;)) multumesc tuturor celor care mi-au trimis poze cu bradutii lor, toti sunt foarte frumosi, dar numai unul va castiga! :)
Brazii sunt postati in ordinea alfabetica a posesorilor; dupa ce i-ati vazut pe toti 18, va rog sa va votati favoritul in chestionarul de mai jos! :)

#1 – bradul Adelei

#2 – bradul Alinei

#3 – bradul lui Andrei

#4 – bradul Celinei

#5 – bradul Dorinei

#6 – bradul lui DoubleD

#7 – bradutii lui Edy

#8 – bradul lui Florares

#9 – bradul furnicii

#10 – bradutul lui Gabi

#11 – bradul Larisei

#12 – bradul Marianei

#13 – „bradul” lui Mihai

#14 – bradutul lui Mugurel

#15 – bradul lui Spawn

#16 – bradul lui Stef

#17 – bradul lui Vlad

#18 – bradul lui Vladutz

6 răspunsuri to “!concursul de brazi impodobiti!”

  1. Gabriela Says:

    Have yourself a Merry Christmas :)

  2. done8989 Says:

    şi eu care ziceam că al meu e naşpa :)) L-aş fi votat pe al lui spawn dacă îl puneai, sincer. E cel mai original.
    N-am apucat să îţi spun, cred: Sărbători fericite ! Să ai o viaţă frumoasă.

  3. Lorena Says:

    Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  4. briza Says:

    @Dan: ce rautacios esti… mie mi se par frumosi. toti.
    multumesc pentru urare si sarbatori fericite si tie! langa bradul cu care n-ai vrut sa-mi trimiti poza >:P

    @Lorena: foarte frumos spus (ca intotdeauna). a fost si ramane in continuare placerea mea sa te citesc, asa ca nu trebuie sa-mi multumesti pentru asta. iti doresc si eu sa ai parte de niste sarbatori de neuitat si in anul care vine fiecare zi sa-ti fie luminata de un zambet!


  5. […] Vineri noapte voi posta pe blog pozele cu brazii, iar apoi puteti vota preferatul, pana luni la ora 23:59, cand, in urma voturilor voatre, se va desemna castigatorul editiei din acest an. Daca sunteti curiosi de cum au decurs lucrurile anul trecut, puteti consulta arhiva: concursul de brazi impodobiti 2009 […]


Lasă un răspuns

