rezultat concurs brazi impodobiti 2009

28 Decembrie 2009

And the winner is… the one and only… (bradul lui) Vladutz! <:-p
Am postat mai multe poze, sa se vada mai bine bradul castigator(ului):

Felicitari, Vladutz! Si nu uita sa-ti verifici mail-ul ;)
later edit: si iata si versiunea handmade a bradutului castigator:

PS: Mii de multumiri tuturor celor care au privit cu entuziasm acest mic concurs al meu, tuturor celor care mi-au trimis poze cu brazii lor frumosi si tuturor celor care au votat!

4 răspunsuri to “rezultat concurs brazi impodobiti 2009”

  1. stripp3d Says:

    cel mai frumos bradutz!

  2. Vladutz Says:

    Multumesc inca o data tuturor celor care au facut ca bradul meu sa iasa castigator!:d :d :d :d :)

  3. Gand_licitat Says:

    felicitari lui vladut :)
    am fost plecata zilele astea, deci n-am votat, dar privind amu la poze, imi dau seama ca e cel mai frumos brad. asa ca, felicitari inca o data :)


  4. […] si castigatorul de anul trecut: Vladutz si bradul lui […]


Lasă un răspuns

