Valentine’s games

20 Ianuarie 2010

Stau si ma intreb ce sa fac mai intai? Sa raspund la mail-urile de acum doua saptamani, sa dau telefonul pe care il tot aman de o saptamana sau sa raspund la offline-urile de aseara? La astfel de dileme raspunsul e intotdeauna acelasi: none of the above! Asa ca here I am…
Cum nu stiam despre ce as putea scrie, am cautat inspiratia in jur si am gasit-o unde ma asteptam mai putin: in calendar! A mai ramas mai putin de o luna pana la Valentine’s Day si putin peste o luna pana la Dragobete! Cum in blog-ul meu am vorbit 90% despre iubire, mi se pare firesc sa promovez astfel de sarbatori, chiar si timp de o luna, in lipsa de altceva de zis/scris (si facut, de ce sa nu recunosc? ;)) ).
Da, stiu, multi nu sunt de acord cu necesitatea/importanta acestor (pseudo)sarbatori (vezi comentariile de la post-ul de anul trecut despre Valentine’s, adica aici), ca nu e nevoie de o zi anume pentru a arata ca iubesti, dar eu zic ca in astfel de zile nu ne prefacem ca ne iubim mai mult, ci ne manifestam iubirea la potential maxim. Poti sa spui si ca nu ai nevoie de o zi in care sa fii mai bun cu cei din jur, totusi, exista Craciunul… idem zile de nastere: atunci se comprima atentia si dragul tuturor persoanelor fata de tine si nimanui nu-i trece prin cap sa nu sarbatoreasca pentru ca iti arata in fiecare zi cat esti de important/a si cat insemni pentru ei…

Cred ca am terminat cu introducerea… Pentru ca mai e aproximativ o luna pana la oricare dn cele doua sarbatori ale iubirii, m-am gandit ca cel mai bun mod de a incepe aceasta mini-serie (care va putea fi gasita in categoria nou infiintata „Valentine’s”) este prin crearea unei strari de anticipare a zilelor de dragoste… Mai precis, aflandu-ma intr-un mediu virtual, voi prezenta cateva jocuri foarte dragute cu multe, multe inimi :) Pentru a le incerca, dati click pe imaginea corespunzatoare jocului dorit. Have fun! :)

Unul din cele mai simple si mai cunoscute jocuri este X si O… Sigur l-ati jucat… Dar ati jucat vreodata X si O cu inimi? Aveti acum ocazia!

Un alt joc simplu, binecunoscut si indragit este Ping-Pong (aka rapanui). Il jucam pe televizor, cand eram foarte mica si era relaxant; varianta Valentine’s este exact opusul, este antrenanta, dar imi place pentru ca e cu inimi ;))

Acum am mai crescut si imi plac jocurile ceva mai elaborate si care stimuleaza gandirea. Nu e greu de inteles de ce sunt fana sudoku ;)) Cand am gasit o varianta heart sudoku, am fost mai mult decat incantata. Daca imi impartasiti entuziasmul, completati propria grila de sudoku hearts!

Revenind la jocuri clasice si simple, trebuie sa incercati „Heartbreak”! Face timpul sa treaca mult mai repede si, daca aveti rabdare, puteti bate nivelul 8 unde ma impotmolesc eu mereu…

Un alt joc cu inimi frante, cu un mesaj care il face foarte potrivit pentru a fi trimis iubitului/iubitei va va aduce titlul de „Heartbreaker”.

Alte jocuri dragute sunt „Catch the hearts” si „Trap my heart”, cel de-al doilea fiind un pic mai dificil si solicitand intelectul adormit de la supradoza de inimi ;))

La finalul acestui post luuuung va prezint cel mai dragut flash de Valentine’s pe care l-am gasit (pana acum). Poate fi trimis persoanei iubite si va starni cel putin un zambet. Garantat!

Mai multe joculete tematice gasiti pe site-ul de unde le-am jucat si pe celelalte, adica acesta (voiam sa includ si jocuri de pe alte site-uri, dar mi-am amintit ca e si maine o zi ;)) ).
Distractie placuta!

Lasă un răspuns

