Valentine’s games II

21 Ianuarie 2010

Mi s-a reprosat ca ma comport ca o adolescenta (si ce e rau in asta?). Da, recunosc, sunt vesnica adolescenta (indragostita)… Si ca experienta adolescentina sa fie completa, e musai sa existe niste aduceri-aminte si niste poze… Asa ca, sa fiu in ton cu tema iubirii, o sa-mi aduc aminte de primul cadou pe care l-am primit intr-o zi de 14 februarie… Era in clasa a 8a, zi cu scoala si fara grija examenelor ce se apropiau… Era si un baiat ( :p ) cu par castaniu si ochi caprui-verzui… Si era si un animalut de plus, roz, n-am reusit niciodata sa-mi dau seama daca se voia a fi o pisica sau un raton sau altceva… Si acum urmeaza, evident, poza:

Gata, acum sa revenim la jocurile noastre ;))
Cel mai dragut joc este „kiss me”. Versiunea trial poate fi descarcata gratuit si jucata pentru o ora de aici. Cu putin noroc, gasiti versiunea full pe torrents sau, la cerere, va pot trimite eu pe mail. Povestea e simpla: animalutele isi cauta partenerul potrivit, iar tu trebuie sa le ajuti sa il gaseasca, ghidandu-le. E un joc cu multe culori, cu baloane si cu stele… Si cu multi pupici.


___________________________________________________________________________
Un alt joc ce se numara printre preferatele mele este „Woman down under” (click pe nume pentru a-l juca) pe care l-am descoperit, intamplator, in vara si care a ajuns la „favorite” dupa primele secunde, datorita graficii si coloanei sonore. Pentru a raspunde la intrebarea „How low will you go to get the woman of your dreams?” esti nevoit sa explorezi cascada Niagara, Marele Canion, Groapa Marianelor si, my favorite, fundul iadului. Iar cand veti ajunge la capatul aventurilor, sigur veti exclama si voi: „mai vreau!” Un sfat: feriti-va de ingeri! Sunt mai rai decat rechinii… ;))

___________________________________________________________________________
Nu mai putin de 42 de jocuri romantice va asteapta pe un site dragut si colorat.
O sa le prezint doar pe cele care mi-au placut in mod deosebit, pe restul va las sa le descoperiti singuri.

Pentru a afla cat de bine va pricepeti la arta flirtului, puteti incerca o sesiune de speed dating. E un joc interesant si, cel mai important, e si pentru baieti :p

Ati avut vreodata o intalnire perfecta? Cu o persoana dupa care sa va topiti, pe malul marii, sub clar de luna, sa sorbiti amandoi dintr-un cocktail aromat in timp ce stelele va fac cu ochiul… Daca raspunsul e „nu”, nu-i nimic, pentru toate exista un inceput, fie el si virtual.

Ati facut/vi s-a facut vreodata o serenada? Vreti sa stiti cat de greu/simplu este? Incercati aici si veti face toate batranele de la balcon sa suspine :)) .

Stii care sunt „ingredientele” unui sarut reusit? Romantism, dragoste (nu sunt unul si acelasi lucru!), caldura si… nu uitati sa respirati! Cel putin asa ni se spune in Kiss Chemistry in timp ce suntem lasati sa ne sarutam in voie in jurul lumii 8->

Si daca tot am vorbit despre ingrediente si saruturi, ce ziceti de un sarut a la „Doamna si vagabontul”?

Daca cineva crede ca saruturile nu cad din cer, se inseala! Trebuie doar sa le prinzi… in palarie!

Vrei un sarut de la vedete ca Marilyn Manson, Ozzy Osbourne sau Michael Jackson? Daca esti suficient de perspicace, poti avea aceasta onoare… sau oroare. Ghici cu cine m-am pupat eu? :))

Cu aceasta imagine de… vis, eu cred ca ma duc la culcare… Dar nu inainte de a va trimite un sarut de noapte buna! :* Fie, inca unul! :*

Lasă un răspuns

