awfulness

9 Februarie 2010

In doua zile, viata mea s-a schimbat la 180 de grade, ma uit in oglinda si zic: „imi pare bine sa te cunosc!” Un singur lucru a ramas constant, un nume, dar, poate era de asteptat, persoanele difera.
Pana acum doua zile, habar n-aveam cum arata Bucurestiul la 7 dimineata, cum asteapta lumea rabdatoare (sau resemnata) ratb-ul spre serviciu sau ce glume au in programul de dimineata Craioveanu si Dobrovolski. Si… Cred ca nu (m-)as minti foarte tare daca as spune ca imi plac toate astea… Iar trezitul in zori nu e chiar asa nasol, spre deosebire de somnul de nevoie de dinainte de miezul noptii…
Iar faptul ca la ora 20 inca ma simt fresh and full of energy mi se pare absolut incredibil… La fel si faptul ca la ora 23 inca mai scriu mesaje cu patima. Ah, si sa nu uit ca mi s-a adus cappuccino de rom… What were the chances? ;))
Ah, blog-post-ul asta e pentru mine si numai pentru mine, la fel si melodia de mai jos:

PS: tot in ultimele doua zile am invatat ca unii oameni renunta prea devreme si prea usor, ca unele lucruri nu se schimba niciodata si ca… n-am nicio sansa sa ajung la vreo librarie saptamana asta :))

6 răspunsuri to “awfulness”

  1. furnicae Says:

    cata energie pozitiva emana postul asta! tine-o tot asa!

  2. briza Says:

    din pacate sau din fericire (inca nu m-am decis care din astea 2 ;)) ) c’est finit!
    iar blog-post-ul de mai sus era mai mult un pretext ca sa postez melodia ;))

  3. furnicae Says:

    uffffffffff!


  4. ‘tot in ultimele doua zile am invatat ca unii oameni renunta prea devreme si prea usor, ca unele lucruri nu se schimba niciodata’

    Indeed. Însă aş nuanţa că nimic nu se schimbă , doar devine ceea ce era dintotdeauna.
    Felicitări pentru acomodare. Eu încă încerc să-mi bat recordul de a mă trezi mai repede de 9am.

  5. briza Says:

    secretul trezirii mele in zori a fost motivatia: trebuia sa ajung undeva chiar imi doream sa fiu;
    cand a trebuit sa ma trezesc aproximativ la aceeasi ora ca sa ajung la un seminar, n-a fost chip sa ma dau jos din pat, nu eram suficient de motivata ;))


  6. Fair enough, o motivaţie puternică poate schimba totul.
    Când eram în facultate, şi aveam examen a doua zi, mă trezeam mereu fără alarmă :D


Lasă un răspuns

