pre-

11 Februarie 2010

As scrie mai mult si mai des daca al meu calculator drag si scump (sau nu asa scump ;)) ) ar fi mai cooperant si daca n-ar trebui sa ma plimb cu firu’ de internet dupa mine (da, stiu ca s-a inventat wirelessu’, dar nu se compara cu reactiile pe care le starneste un om abia trezit din somn care iese din camera cu ochii impaienjeniti de somn si cu ditamai firu’ dupa el :)) mai ca imi pare rau ca nu am o camera de luat vederi amplasata pe hol, sau macar o oglinda mare in care sa vad si eu minunea :)) ).
Si, de parca toate astea nu erau de ajuns, acum ma chinui cu o tastatura mai tare ca o piatra pe tastele careia trebuie sa apas cu toata forta, in mod special pe vocale… Ok, ma dor degetele, chiar ma dor dupa toate chinurile la care au fost supuse in ultima saptamana… Plus ca din apasarea asta greoaie rezulta si un zgomot mult peste limita suportabilitatii, motiv pentru care azi, toata ziua, am ascultat muzica – mi-am facut un folder cu melodiile de top de la Guerrilla, preferata mea fiind asta:

Si asa trece timpul si, odata cu el, si rabdarea mea, si se ajunge la:
X: mi-ai trimis aia?
eu: nu
X: si imi mai trimiti?
eu: of, cred ca da
X: cand?
eu: nu stiu, cand s-or alinia planetele :))

Asa ca tre’ sa aliniez planetele :)) Si las pe maine multumirile si odele (stay tunned si veti afla despre ce e vorba ;)) ).

Lasă un răspuns

