what’s in the bag?

17 Februarie 2010

Lumea curioasa vrea sa stie ce am eu in geanta ;)) As putea sa i-o tai din prima: eu nu am geanta, am un ghiozdanel negru „de rocker, asa” :))
Sau as putea sa dau un raspuns artistico-induiosator, citand dintr-un sms pe care l-am primit acum cateva zile: „Nu te-am intrebat niciodata ce ai in rucsac (ca nici nu e frumos sa intreb), dar incep sa cred ca se ascund numai zambete in el si de fiecare data cand vorbesc cu tine mai fur unul de acolo :D . Mai bine spus mi-l oferi tu ;))”
Dar n-o sa fac nimic din toate astea ( :-” ), ci o sa raspund pur si simplu la intrebare, nu de alta, dar si eu sunt curioasa sa stiu ce am in geanta/ghiozdan/rucsac/whatever. Doar ca eu n-o sa pun poze (e musai sa fie cu poza? :-s sper ca nu).
Let’s see:
-sticla cu apa, fara de care m-am invatat sa nu plec de acasa
-un pachet de servetele: mai ales pe vremea asta, sunt indispensabile
-cateva foi: pentru ca, surprinzator, ieri am fost la facultate ;))
-1, 2, 3 pixuri: unul nu prea mai are pasta, unul nu-mi place cum scrie si unul just in case ;))
-carnetul de student, legitimatia de transport si buletinul: de obicei, le las acasa, acum nu stiu de ce le am la mine :))
-hartii cu adrese si indicatii
-o oglinda
-strugurelul vechi, de care n-am fost niciodata prea incantata + strugurelul nou care, dupa fix 2 folosiri, s-a decis sa faca pe melcul suparat si sa nu mai vrea sa iasa din cochilia lui (si cand ma gandesc ca am avut strugurelul perfect si l-am pierdut :(( )
-portofelul: mic, negru si cu stelute, primit de la cea care era cea mai buna prietena a mea la acel moment (ce vremuri 8-> )
in portofel:
_cardul RATB
_bonul fiscal de la ultima reincarcare a abonamentului RATB (ca sa stiu cand imi expira ;)) )
_bani, aka un pumn de monede :))
_un alt bon fiscal care tocmai a disparut :))
_un cod de la un concurs cu chipsuri
_2 poze cu mine: mi-au trebuit ca sa-mi fac permis la biblioteca :))
_un biletel de la Cupidon ;))
-ah, si 2 amintiri nepretuite si de nedescris

Cam atat ;))
Tic-tac-ul il tin in buzunar, sa-l am mereu la indemana :))
Ah, ocazional, mai am si ciocolata la mine, dar nu prea rezista de la o zi la alta – ma intreb de ce :))

4 răspunsuri to “what’s in the bag?”

  1. stripp3d Says:

    ahh…si eu pastrez bonul de la reincarcarea abonamentului :))
    altfel nu tin niciodata minte data aia :D

  2. briza Says:

    teoretic, iti arata data de cate ori validezi cardul; practic, se pare ca nici tu nu-l (prea) validezi :))

  3. alle001 Says:

    vaaai ce de lucruri iti incap :))

  4. briza Says:

    de-ai sti cat loc mai ramane :))
    si cum umplu cateodata ghiozdanul cu carti, de nu stiu cum de se mai inchide :))


Lasă un răspuns

