scrisoare de la revedere

22 Februarie 2010

„Stiu ca vrei sa pleci, dar, te rog, mai lasa-mi iluzia ca m-ai iubit… Mai lasa-ma sa cred in noi doua zile si-o noapte, sa cred ca o sa stam impreuna si o sa ma pui sa ma trezesc la cinci dimineata ca sa-ti plimb catelul pe care o sa-l ai si pe care o sa-l iubesti mai mult ca pe mine…
Mai lasa-ma sa cred ca nu mananci pastele facute de mine pentru ca ti-e frica sa nu te ingrasi, nu pentru ca nu-ti place cum fac eu sosul…
Mai lasa-ma sa vin si maine de la serviciu si sa ma grabesc sa deschid mess-ul, sa vad ce mi-ai scris, si apoi sa-mi ia juma’ de ora ca sa aleg cea mai dulce poza pe care sa ti-o trimit sa vezi ce dor imi e de tine…
Mai lasa-ma sa ascult melodia noastra si sa imi inchipui cum o sa o cante la nunta noastra si nimeni n-o sa stie de ce radem, de fapt, si cate s-au intamplat pe melodia asta…
Mai lasa-ma sa citesc carti doar ca sa descopar alte nume pe care am putea sa le dam copiilor nostri si mai lasa-ma sa dau cu banul, sa ma hotarasc daca as vrea sa aiba culoarea parului tau natural sau culoarea de acum…
Mai lasa-ma sa te iubesc ca un nebun doua zile si-o noapte si-apoi poti sa-mi spui ca doar am visat, ca o poveste asa frumoasa ca a noastra nu exista decat in vise si in filme si-apoi promit ca n-o sa-ti mai cersesc un happy end, dar, pana atunci… „

5 răspunsuri to “scrisoare de la revedere”

  1. Spawn Says:

    Doar pentru tine …


  2. Nu voi înţelege nevoia asta de a te agăţa de ceva ce nu mai există. Cred că omul e în chintesenţă, masochist.

  3. miaunell Says:

    pffff…prea frumos. :) unde era postu asta acu 3 luni? :)

  4. briza Says:

    @Spawn: pe melodia a 2a am niste amintiri nu tocmai placute, asa ca nu tin neaparat s-o reascult… vreodata :)) chiar daca e o melodie foarte frumoasa

    @artificiality: nu cred ca e nevoia de a te agata de ceva, ci nevoia de a-ti lua ramas bun de la ceva ce a insemnat mult pentru tine… pentru ca, atunci cand ceva se termina brusc, nu te impaci cu gandul ca niciodata n-o sa mai… sau sa mai… asa ca vrei sa le mai faci o data pe toate, pentru ultima oara…

    @miaunell: cred ca acum 3 luni postu’ asta era la copt :)) si abia ieri s-a parguit


  5. Ca oameni refuzăm evenimentele tranşante, ştiu asta. Problema e că nu suntem suficient de selectivi la loviturile care le primim încât să pricepem lecţia atunci când e cazul.

    Sunt mai pragmatic, ştiu, dar în cursă lungă, ajută să ai şi ochii deschişi, dar şi mintea.


Lasă un răspuns

