water lilies

23 Februarie 2010

Apa lina cu nuferi mov, iar eu plutesc printre ei… Cineva imi sopteste: „nu mai visa, iubito, sunt chiar langa tine, asa ca deschide ochii!” Ii deschid si observ ca in jur copacii se pregatesc sa infloreasca, vine primavara! Numai eu am trecut in zbor de vis peste iarna si nu stiu cand a cazut zapada, cand s-a topit, sau cand au incetat sa mai cante pasarile.
Acum doi ani erau multi nuferi, toti albi, si se vindeau cu 2 lei la iesirea de la metrou si mie nu mi i-a luat nimeni, acum sunt doar doi nuferi, mov, si plutim amandoi ca si cum n-am avea trecut sau viitor, ca si cum libertatea n-ar avea un pret si ca si cum am fi uitat de nuferii albi…

Lasă un răspuns

