Carpe diem!

27 Februarie 2010

Am auzit de atatea ori expresia asta, si nu doar la orele de latina, incat, in cele din urma, am zis sa incerc si eu, sa vad ce-o sa iasa… Asa ca am ajuns sa-mi traiesc fiecare zi pe rand (stiu, ar fi trebuit sa traiesc fiecare clipa, pe rand, dar am zis sa incep ma incet), asa ca fiecare noapte in care puneam capul pe perna fara sa se fi intamplat nicio nenorocire in ziua respectiva mi se parea un miracol. Ma rugam ca si peste 24 de ore sa am aceeasi senzatie minunata de „am reusit sa evit sa ma gandesc la orice altceva in afara de ziua de azi si nu-mi pasa ce se intampla maine”.
Toate bune si frumoase, dar ce te faci cand ai de predat un proiect in ziua Z? Evident, amani sa te gandesti la el, ca doar e in ziua Z, nu e azi… Si pui capul linistit pe perna si viata e frumoasa… Pana in ziua Z cand te trezesti transpirat si ursuz: „OMG, azi e ziua Z, am de predat proiectul si n-am nici cea mai mica idee despre ce si cum vreau sa fac”. Panica, disperare, ganduri sinucigase de nepredare a proiectului… toate vin de-a valma…
Pentru mine, a venit ziua Z si n-am absolut nicio idee (de fapt, idei am, dar niciuna care sa poate fi pusa in practica), si cred ca e timpul sa avansez cu schema – sa incep sa traiesc orele: proiectul trebuie predat la ora O, acum nu e ora O, prin urmare, mai am cateva ore de beatitudine! <:-p Carpe diem!

4 răspunsuri to “Carpe diem!”


  1. Dacă vrei să simţi cu adevărat sintagma…fă următorul experiment.

    Imaginează-ţi că mâine vei muri. Că doctorii ţi-au dat exact 24 de ore de a mai trăi.
    Ieşi în lume, fă totul ca şi cum ar fi ultima zi.
    Revino acasă cu 5 minute înainte să ‘mori’ , pune-te şi fă un bilanţ la ceea ce s-a întâmplat, şi ce ai mai putea să faci în ultimele minute.
    Apoi pune-te şi dormi.
    Felicitări, tocmai ai renăscut.

  2. briza Says:

    :)) ai citit „Soni”?


  3. Nu. Dar sunt mai sărit de pe fix de felul meu :)

  4. briza Says:

    daca ai fi citit cartea aia, ai fi inteles ca astfel de „experimente” pot avea consecinte dramatice


Lasă un răspuns

