post de 1 martie

1 Martie 2010

” – De ce m-ai prins in pumnul tau,
Copil frumos, tu nu stii, oare,
Ca-s mic si eu si ca ma doare,
De ce ma strangi asa de rau?

Copil ca tine sunt si eu,
Si-mi place sa ma joc si mie,
Si mila trebuie sa-ti fie
De spaima si de plansul meu!

De ce sa vrei sa ma omori?
Ca am si eu parinti ca tine,
Si-ar plange mama dupa mine,
Si-ar plange bietele surori,

Si-ar plange tata mult de tot
Caci am trait abia trei zile,
Indura-te de ei, copile,
Si lasa-ma, ca nu mai pot!…

Asa plangea un gandacel
In pumnul ce-l strangea sa-l rupa
Si l-a deschis copilul dupa
Ce n-a mai fost nimic din el!

A incercat sa-l mai invie
Suflandu-i aripile-n vant,
Dar a cazut in tarna frant
Si-ntepenit pentru vecie!…
(…) ”

(„Gandacelul” de Elena Farago)

6 răspunsuri to “post de 1 martie”

  1. Orry Says:

    ce dor imi era de Elena Farago! :)
    O primavara frumoasa!

  2. furnicae Says:

    ieri am cumparat cu un prieten un martisor exact la fel ca cel din poza :)
    sa ai o primavara plina de soare!

  3. Ion Says:

    Corect. 2,5 lei de la comerciantii aia de la Unirii.

    Am luat doua si le-am pierdut pana sa ajung sa le dau…

  4. briza Says:

    auch :-s
    cand pierd ceva, ma gandesc la bucuria celui/celei/celor care au gasit obiectul pierdut de mine, asa ca sigur ai facut cel putin un om fericit :)


  5. Mă întreb, de ce o poveste funebră pentru o zi festivă?

  6. briza Says:

    ca e o poezie cu o buburuza/gandacel ;))


Lasă un răspuns

