ceaidementa

4 Martie 2010

„Ce-ai de gand sa faci?”
„Habar n-am”, zic repede, in timp ce-mi dau o suvita de par dupa ureche si observ ca servetelele de pe masa sunt verzi, asa ca adaug repede: „as bea un ceai de menta.”
„Ceai de menta?”
„Da.”
„Ce-ti veni?”
„Amintiri… Ceai de menta cu lapte… avea un gust ingrozitor, am sorbit cateva inghitituri cu mare teama… acum l-as bea ca pe apa.” Zambesc stupid si incep sa mototolesc un servetel: „amintiri.” Ne privim ochi in ochi, dar tu nu zici nimic, asa ca acum intreb eu: „tu ce-ai de gand sa faci?”
„Nici eu nu stiu. De fapt, depinde de tine.”
„Depinde de ceaiul meu?”
„Doar daca stii sa citesti in frunze de ceai.”
„Ar fi o idee.”

(pauza de ceai)

Ceaiul e gata, aburind si pus in cani. Mirosul lui parca ma paralizeaza, nu pot nici sa ma apropii de cana mea.
„Nu-l bei?”
„E fierbinte, il las sa se mai raceasca.”
„Nu e chiar asa fierbinte…”
Ceaiul asta are miros de amintiri… multe si diverse… Imi pune sangele in miscare, si nici nu m-am atins de el. De ce ma chinui singura? Fereastra e deschisa, vantul bate si mirosul ceaiului ma invaluie ca o esarfa de matase verde…
„Hai afara!”
„Si ceaiul?”
„Lasa-l, pun pariu ca nici nu-ti place.”
„E cam amar… ”
„Amintirile sunt amare… Nu le-am pus zahar. ”

5 răspunsuri to “ceaidementa”


  1. […] sa te-ntreb cititorule  , tu ce NU ai dori sa fii intrebat? 0.000000 […]

  2. Edy Says:

    Data viitoare cand vei face ceaiul ai grija sa nu fie negru. Amintirile tale cred ca sunt mai placute de atat :P

  3. briza Says:

    asta in caz ca data viitoare o sa si beau ceaiu’ ala :))

  4. Paul Gabor Says:

    E un ceremonial intreg…


  5. […] sa te-ntreb cititorule  , tu ce NU ai dori sa fii […]


Lasă un răspuns

