Lulu & The Puppets – Searching for Perfect Emotion

8 Martie 2010

4 răspunsuri to “Lulu & The Puppets – Searching for Perfect Emotion”

  1. briza Says:

    (later edit: nu stiam exact versurile cand am postat videoclipul, tot ce trebuie retinut e acel „my eyes are hollow like my soul”)

  2. done8989 Says:

    şi mie îmi plăcea melodia :-<


  3. […] cand toate ne-am strans pe la casele noastre, alaturi de cei dragi, vreau sa va urez si eu, dragele  mele  , o primavara calda si vesela… fie ca Dumnezeu sa va numere frumos primaverile si […]


Lasă un răspuns

