grEU

18 Martie 2010

(Nu, n-am luat iar o pauza, am mai scris, doar ca… n-am mai postat. Mi-am promis mai demult ca n-o sa mai incerc sa impac pe toata lumea, asa ca, daca randurile urmatoare o sa supere pe cineva, nu-mi cer scuze, dar astept persoanele respective la o discutie lamuritoare.)

Nu e niciodata greu sa pleci, greu e sa te intorci, sa revii la viata de dinainte de plecare, sa redescoperi de ce (te minteai ca) iti place viata ta, ca e aproape perfecta si ca acel „aproape” e insignifiant.
Greu nu e sa te schimbi, greu e sa ramai la fel, acelasi, inconjurat de aceiasi oameni, razand la aceleasi glume pe care unii mint ca nu le-au mai spus niciodata, iar altii mint ca nu le-au mai auzit.
Greu e sa fie liniste si sa n-auzi nicio bataie de inima, sa iesi pe strazi si sa nu fie nimeni cunoscut…
Greu e sa stiu ca o sa treaca mult pana sa te mai vad si ca trebuie sa aleg cu grija melodiile pe care le ascult, sa nu ma deprime, dar nici sa nu ma faca sa ma entuziasmez prea tare pentru ca, deocamdata, langa mine nu e nimeni.
Greu e sa stiu ca tu nu te gandesti la mine…

6 răspunsuri to “grEU”

  1. Spawn Says:

    … si nu e greu sa te gandesti in alta parte sau la alte persoane …

  2. briza Says:

    stii, Spawn, orice greutate scade in fata unei motivatii puternice

  3. Tiberia Says:

    Greu e…sa stii ca vine iarasi primavara si sa constientizezi ca emotiile primavaratice iti vor napadi din nou sufletul torturat de ce e greu pentru tine…si usor pentru altii…

  4. briza Says:

    abia astept sa vina cu adevarat primavara… abia astept plimbari si flori si zambete… 8->

  5. Tiberia Says:

    Chiar iti doresc o astfel de primavara, insa daca ea intarzie sa apara…nu dispera:)


  6. E grEU să devii EU.


Lasă un răspuns

