Hide inside Time

20 Martie 2010

Tot ce-mi doresc e sa ma vezi, poti sa ma si atingi, ca sa te convingi ca eu sunt, uita-te bine la mine… vreau sa-mi citesti dorinta din ochi si sa mi-o implinesti… Nu te sfii sa-mi spui numele cu voce tare! Vreau sa ma cauti, fie si doar pe google, o sa fiu acolo, prima, si, chiar daca n-o sa seman cu mine, tu o sa stii ca eu sunt, o sa-mi iubesti culoarea mov a gandurilor si o sa ma contempli nu mai mult de 7 minute. Apoi o sa ma gasesti la tine Craciunul urmator, in sacul rosu al Mosului. 58, 68… O sa numeri orele invers, nu cate mai sunt pana o sa ma vezi, ci cate au trecut de cand mi-ai spus ultima data ca ma iubesti…

14 răspunsuri to “Hide inside Time”


  1. Mă omori. Dar cum ţi-am promis acum ceva timp, m-am gândit să scriu şi despre iubire.
    Sunt curios unde te regăseşti :)


  2. Şi-ntr-o formă emotivă supremă, mi-ar place într-o zi să citesc în titlu ‘mi-ai spus odată o poveste şi acum ştiu că e povestea noastră’ :)

  3. briza Says:

    wow… asta chiar ca ar fi forma emotiva suprema 8-> dar sansele ca ea sa se intample sunt… de fapt, nu sunt… :))


  4. Proiectezi aşteptări şi deziluzii pe acelaşi canal. Asta nu-i productiv, pentru că introduci interferenţe în mesaj. Româneşte spus, te bucuri în timp ce spui că nu va dura.

    Eu zic să laşi lucrurile să se desfăşoare natural şi să primeze părţile pozitive, dacă vrei să aibă şanse. Am scris şi despre dorinţe, şi de aceea sunt ferm convins că primul pas când îţi doreşti ceva e să te întrebi cât de realizabil e conform structurii tale, şi cât eşti de dispus să ajuţi natura să ‘te ajute’ :)

  5. briza Says:

    that’s ‘cause I already know how my life’s gonna be… my love life, at least ;))

  6. Spawn Says:

    Defapt ceea ce nimeni nu intelege este faptul ca „briza” e un personaj imaginar. Nu (prea) are legatura cu the real life!

  7. briza Says:

    total intamplator, de data asta are foarte mare legatura cu the real life ;))


  8. Nu ai de unde şti ce şi cum va fi. Când spui asta deja suprimi restul posibilităţilor…măcar suprimă-le pe cele negative.
    Se zice des că nu este surd mai mare decât cel care nu vrea să audă. Cred că se poate aplica şi pozitiv : nu este fericit mai mare decât cel care refuză să vadă negativităţile.

  9. Spawn Says:

    tipul asta macar intelege ce zice acolo? :)

  10. briza Says:

    se pare ca el nu. dar eu da :)

  11. Spawn Says:

    Ziceam ca nu are nici cea mai mica legatura blogpostul cu comentariul tau … si am avut impresia ca ori esti vre-un guru al literaturii romane abstracte ori cauti pe gugle fraze de spart gura targului!


  12. „dar sansele ca ea sa se intample sunt… de fapt, nu sunt… :))”
    -> „măcar suprimă-le pe cele negative.”

    Poate acum ţi-e mai clar unde e legătură.
    Guru al literaturii române? nu încă, dar e şi ăsta un drum. Apropo, vreun se scrie legat :>

  13. Tiberia Says:

    Missed your postings:)


Lasă un răspuns

