ultimul martisor

31 Martie 2010

Stiu, a trecut vremea martisoarelor… Dar acesta e asa de frumos… Si are si o poveste:
Intr-o seara, coboram din autobuz si m-am oprit sa-mi leg siretul, m-am asezat pe banca din statie si… there it was. De parca ar fi fost pus acolo pentru mine. M-am uitat la el, apoi am scos mobilul si m-am uitat la ceas: era fix (nu mai stiu ce ora). O superstitie stupida (ca toate superstitiile) m-a facut sa zambesc. Asa ca l-am luat si, de atunci, ma uit la el cu drag in fiecare zi…

7 răspunsuri to “ultimul martisor”

  1. done8989 Says:

    tipul e îmbrăcat în roz, iar tipa în albastru .. e ceva pe invers aici :))

  2. briza Says:

    loool, nici n-am observat =))
    eu m-am mirat doar ca inima e galbena


  3. Pink is the new black :)) Frumoasa observatie :D

  4. briza Says:

    da, frumoasa observatie, mi-a distrus tot romantismu’ :))


  5. E posibil ca tu să fi furat iubirea cuiva acum :)

  6. briza Says:

    :)) n-am furat-o… poate era ca in melodia aia de la Taxi:
    „daca nu-ti mai trebuie dragostea mea,
    Daca nu mai ai ce sa faci cu ea, n-o arunca asa,
    Mai bine aseaz-o undeva.
    Aseaz-o intr-un loc cu multa lume, pe o strada aglomerata
    Sau intr-o sala de cinema,
    Poate o gaseste cineva si-are nevoie de ea…”


  7. Trebuia să ştiu de piesa asta acum câţiva ani. E frumoasă.


Lasă un răspuns

