ship away

7 Aprilie 2010

A trecut si Pastele… Am primit mesaje cu urari, am trimis si eu altele „la schimb”, la unele mi s-a raspuns, la altele, nu; unele au fost trimise „la gramada”, altele au fost personalizate… Una singura m-a impresionat si chiar si acum ma mai gandesc la ea: „Sper sa te atinga cu adevarat ceva din Lumina Invierii… ”
Si m-am tot gandit la ce mi-a urat persoana cu pricina: ce simbolizeaza Lumina Invierii? De data asta, nu am cautat raspunsul pe google si nu am intrebat pe nimeni, am fost doar eu cu mine, cu gandurile si intrebarile. Si uite ce-am aflat: Lumina Invierii simbolizeaza Speranta, e dovada ca nimic nu e imposibil, daca tu crezi si iti doresti (sau, ca sa nu existe discutii, asta simbolizeaza pentru mine).
Si-atunci, ce-mi dorea, de fapt, persoana cu urarea? Sa am curajul sa las lumea mea confortabila si cocheta si sa plec in cautarea unei lumi ideale, superbe, pe care, fie vorba intre noi, s-ar putea sa o gasesc foarte tarziu (oricat de relativ suna asta) sau e posibil sa nu o gasesc deloc. Sau e posibil ca lumea asta nici macar sa nu existe (da, sunt necredincioasa, call me Tomisa :)) sau orice alt echivalent feminin are numele Toma). Si nu, nu pot sa imi construiesc eu lumea asta de la zero, am nevoie si de elemente reale.
Apoi m-am gandit la cum e viata „persoanei cu urarea”: e relativ la fel cu a mea. Si nu doar o data mi-a spus ca i-ar placea sa lase tot si sa caute altceva, dar mentalitatea primita prin educatie nu-i permite.
Si-atunci, de ce-as fi eu altfel? daca ma uit in jur si nu vad decat persoane de acest gen… Si toate zic ca regreta, si toate se complac in situatia lor si toate dau sfaturi si fac urari.
Si eu… cum sa fiu tocmai EU* oaia de alta culoare decat alba? :-s

*am folosit majusculele nu din narcisism, ci pentru a indica faptul ca I always tried to blend in/am incercat mereu sa ma integrez in peisaj (de incercat, chiar am incercat; de reusit… e alta poveste :)) )

2 răspunsuri to “ship away”

  1. nyymm Says:

    Multumesc briza…..sper ca si tu ai avut sarbatori de care sper sa iti amintesti(in sensul bun) …eu nu am mai intrat de mult pe aici…si nu pentru ca nu am vrut….soarta asta bat-o vina!:( take care…. :*


  2. […] aprilie 2010 Scriam mai demult (sau, bine, nu asa demult) despre alegeri (NU electorale) si oite colorate. Deznodamantul ar fi ca […]


Lasă un răspuns

