daca titlul e-nceputul, care-ar fi sfarsitul?

11 Aprilie 2010

„Unde-am plecat si unde-am ajuns…”

Imi cer scuze ca nu sunt ca tine si, mai ales, imi pare rau ca nu sunt cum vrei tu.
Imi pare rau ca nu vreau sa-mi impart bucuria cu o suta de necunoscuti, ca nu-mi place sa fiu in centrul atentiei si sa-mi intiparesc un zambesc fals pe buze.
Imi pare rau ca nu port rochii scurte si ca imi plac cerceii si rujurile.
Imi pare rau ca, uneori, nu vreau sa mai stea nimeni cu noi la masa, ca sa am destul loc pentru maini si cat mai putin loc in care sa rataceasca ochii – ai tai, ai mei…

Imi cer scuze si-mi pare rau de tot.
Si daca pentru toate astea nu vei mai vrea sa stii nimic de mine, cine ar putea sa te condamne? In definitiv, eu sunt una singura, printre sutele tale de prieteni si rude si cunostinte. De ce as conta eu prea mult, cand sunt atatea alte persoane in viata ta?

Dar cel mai si cel mai mult… Imi pare rau ca nici nu mi-ai urat „bafta” pentru maine.

7 răspunsuri to “daca titlul e-nceputul, care-ar fi sfarsitul?”

  1. Umbra de Soare Says:

    Mult succes AZI. Iti tin pumnii … si nu inclestati!
    Dar, tu nu ai nevoie de noroc, succes sau bafta … prezenta ta este deajuns!

  2. briza Says:

    multumesc! :) sa fie…


  3. Sunt sigur ca i-ai dat pe spate :D
    chiar daca e putin tarziu, iti urez pentru mai devreme Bafta! :D


  4. P.s.: Imi pare rau pentru motivul postului..

  5. briza Says:

    multumesc mult :) de 2 ori chiar :) :)
    m-au cam dat ei pe mine pe spate, dar intotdeauna cad in picioare :D


  6. Sper sa iti placa ce ti-am trimis :)


  7. Evident, tu m-ai inspirat iar aseară :D


Lasă un răspuns

