easily, let’s get carried away…

13 Aprilie 2010

Alarma telefonului suna indelung. El intinse bratul stang (pe cel drept il avea inlantuit in jurul ei) si apasa magicul buton „amanati”. Apoi isi ascunse un cascat in parul ei lung:
„Hai, iubito, a sunat ceasul.”
„Nu putem sa mergem maine?” intreba ea, fara ca macar sa deschida ochii.
„Dar noi avem programare astazi. Haide!”
„Hai sa lasam pe altadata, cand n-o sa ne mai culcam la 3 dimineata.”
„Stii prea bine ca n-o sa adormim niciodata mai devreme de 2, asa ca hai, trezeste-te!”
Ii saruta gatul si obrajii pana cand alarma telefonului suna din nou. O opri cu un deget, apoi se dadu jos din pat si ridica in brate trupul somnoros:
„Gata, domnisoara, la baie!”
Ea tipa, in semn de protest si de incantare.
„Si nu mai tipa, ca trezesti vecinii!”
„Da, ca si ei, saracii, tot la 3 s-au culcat, odata cu noi. Intri cu mine la dus?”
„Nu, astazi chiar ne grabim. Ai un sfert de ora sa iesi din baie.”
„Si dupa aia o sa intri dupa mine?”
„Nu, dupa aia o sa adorm si va trebui sa-ti cauti alt suport de umerase”, zise el usor uimit, vazand rapiditatea cu care ea isi daduse jos camasa de noapte si o aruncase pe bratul lui. „Hai, spune, cu ce te-mbraci?”
„Pai, avand in vedere ca e asa o zi importanta, ma gandeam sa-mi iau blugii aia negri stramti si bluza crem, cu o curea lata peste. Ce zici, merge?”
„Mai bine ia-ti bluza aia mov, sa te asortezi cu cravata mea.”
„Nu-mi spune ca vii la costum.”
„Ba da.”
Amandoi pufnira in ras.
„Nu, serios, cu ce te imbraci?”
„Pfoi, ma gandeam sa-mi iau macar o camasa.”
„Camasa merge, dar fara cravata. Si nu mov.”
„Of, bine, bine, cum vrei tu” si ii pupa inelul de pe deget.

Dupa ce se imbracara amandoi, mersera de mana pana in statia de autobuz, asteptara masina uitandu-se insistent la ceas si se inghesuira bucurosi inauntru alaturi de ceilalti calatori dupa ce aceasta veni.
Coborara la a saptea statie.
„Sigur stii sa ajungi?”
„Ti-am zis ca da. Am mai fost o data cu sor’mea acum trei ani.”
„Ah, i-auzi. Chiar asa, cu sora ta?”
„Am fost obligat.”
„Da, imi inchipui”, rase ea usor.
In cele din urma, ajunsera, alergand, sa nu intarzie. Curtea mare era plina de oameni imbracati elegant si aproape toti tineau flori in mana.
„Am uitat de flori”, zise el, descumpanit.
„Lasa, nu-i nimic.”
„Nu, nu se poate fara flori. Macar atat sa avem. Asteapta-ma aici.”
„Unde te mai duci?” ii striga ea in spate, dar el era deja prea departe si n-o mai auzea.
Se intoarse dupa 2 minute, gafaind, cu 3 floricele in mana.
Cand il vazu, zambi, dar incerca sa fie serioasa:
„De unde le-ai furat? Chiar asa am ajuns?”
„Hai, taci, si ia-le! Si ia si asta…” si cuvintele i se pierdura intr-un sarut prelung care le fu intrerupt doar de o voce stridenta care striga din ce in ce mai tare:
„Paun Matei. Este cineva?”
„Da, aici”, tresari el. „Venim imediat, stati asa”. O lua de mana, apoi se razgandi brusc, se intoarse spre un grup de oameni si ii intrebari emotionat si rugator:
„Nu va suparati, stiu ca nu se obisnuieste, dar noi nu avem martori si am vrea sa va rugam sa veniti doi dintre dumneavoastra cu noi si sa ne fiti martori. Va rugam mult.”

Dupa aproximativ un sfert de ora, iesira amandoi tinandu-se de mana; in urma lor, cei doi martori coborara scarile usor perplecsi, dar zambind in coltul buzelor. Cei doi proaspat casatoriti iesisera deja din curtea casei de casatorii:
„Si-acum ce facem?”
„Hai in parc.”
„Hai.”

„Stam pe iarba sau pe banca?”
„Cum sa stam pe iarba? Sa ne stricam hainele de sarbatoare?” rase el.
„Poti sa stai pe plicul asta cu acte. Si eu o sa stau la tine-n brate, uite-asa… Si-acum nu se murdareste decat plicul asta, dar cui ii pasa de el?”
„Asa e, important e ce e inauntru, in inimile noastre.”
Se sarutara lung, pana cand ea ii lua delicat barbia in maini si ii spuse cu ochi stralucitori:
„Si acum hai sa mergem sa ne tatuam verighetele.”

PS: scuze pentru numele folosit :)) intai am vrut sa pun „Strutu”, dar am zis ca e cam mult :))

Un răspuns to “easily, let’s get carried away…”

  1. furnicae Says:

    foarte bine mi-a picat sa citesc textul asta :)


Lasă un răspuns

