gb

9 Mai 2010

Nu stiu ce si cum sa spun… E una din putinele dati in care nu-mi gasesc cuvintele… Scurt, dramatic, patetic, exagerat de vesel – cum sa spun ca plec? Am mai pomenit despre asta, acum vreo saptamana, si am lasat sa mai treaca un timp, sperand sa-mi fie mai usor. Dar e la fel de greu cum a fost intotdeauna…
Nu vreau sa fac bilanturi sau sa cad in butoiul cu melancolie, o sa spun doar ca aici „aveam patru pereti si o inima”, patru pereti verzi…
Si ma opresc aici, pana nu spun ceva prea dureros…
De acum incolo, ne „citim” pe alta adresa, cu alte culori: >http://brizagandurilor.wordpress.com/
Nu uitati sa modificati adresa in blogroll!

PS: for all there was, you will be missed.

2 răspunsuri to “gb”

  1. done8989 Says:

    de ce ?

    Pe ăsta îl ştergi ?

  2. briza Says:

    nu, nu-l sterg, il las asa
    de ce? pentru ca s-a incheiat o perioada din viata mea si nu ma mai simteam ok sa intru si sa scriu aici


Lasă un răspuns

